violettbla.blogg.se

En blogg om den violett blåa Tove som försöker förstå sig på det så kallade livet.

Jag måste berätta en sak.

Kategori: Allmänt

Ni vet det där som jag sa som bara kanske skulle hända. Ja det är alltså så att det har hänt och jag är sååå happy! Jag fick alltså två biljetter till en konstert i sommar. Var och kollade på samma band i år med men hade ganska dåliga platser, nu har jag hoppat ner en läktare och hamnat i mitten, super glad är jag! Anledningen till att det blev läktare och inte ståplats är för att jag ska gå med min syster som är 9 och det var tydligen 12-årsgräns på ståplatserna och vet inte heller om det fanns några ståplatser kvar.
Ni kanske redan har förstått att detta handlar om det fabulösa och fantastiska bandet One Direction. Min syster vet inte om det än men ska berätta när jag träffar henne, hoppas på ett glatt face på den lilla ärtan, helt klart!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: