violettbla.blogg.se

En blogg om den violett blåa Tove som försöker förstå sig på det så kallade livet.

Lackar ur!

Kategori: Allmänt

 
 
Jag måste fan skärpa mig! Jag sköter inte skolan, börjar nästan bli osäker om jag vill det här..klart jag vill! Saknar teatern bara..
Ligger efter som fan i skolan känner jag, anstränger mig ingenting, kämpar inte ett jävla skit, kommer få skit oft av pärerna. Jätte skoj! Verkligen. Alltså vad är det med mig? Visst jag är inte van med läxor men jag ligger efter typ 3 vecker med en 4-sidersuppgift. Får fler ångest attacker än vänligt... Har haft 3 stycken. Idag. Jag ttcker ju att allt ska komma som på ett silverfat men jag vet ju själv att det inte gör det. Känner mig allmänt värdelös och skäms som fan över min existens gör jag å. Vart fan tog självförtroendet vägen? Jag vill vara en sån som shockar människor(på ett bra sätt), typ att jag är rätt fit och att det går bra som fan inom mina business.
Jag orkar inte med mig själv. Alls. Jag är då jävla egoistiskt och en så sjukt dålig vän. Kanske verkar vara en sån där asgrym tjej som inte bryr sig ett piss, men vafan?! Jag bryr mig som fan om alla andras jädra åsikter.
Åter igen, SKÄRP DIG!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: