violettbla.blogg.se

En blogg om den violett blåa Tove som försöker förstå sig på det så kallade livet.

L-pojken

Kategori: Allmänt

Hejsan hoppsan! Shit va det ekade... Ja jag vet att det var ett tag sen, inte för att så många verkar vara så jätte insatta i mitt liv då men jaja. Har inte kunna skrive på typ 2 veckor för har haft en del med kompisar och skolan och har varit hemma och folk har varit hit. Men jag kan ju berätta vad som hänt ganska kortfattat.
Jag var hemma för 3 helger sedan och fick då äntligen(!) min kalops. Alltså jag kan inte förklara hur lycklig jag var när jag tröck i mig ett antal portioner och dessutom så fick jag en matlåda som jag kunde äta när jag kom hem så det kändes ju lyxigt. Helgen efter kom min mamma och syrran för hon skulle på danstävling, så då kom dom på fredagen, vi åkte och handla lite och åt hos moster, mamma övertalade mig att sova kvar där så då gjorde jag ju det. Vi gick upp klockan 7 ungefär och sen 2 timmar senare var vi utanför Fyrishov och väntade på att få släppas in, vi var där från 9 på morgon till 8 på kvällen, inga vinster men tyckte hon kämpade på bra ändå, lillsyrran.
Sov hos moster med mamma och syster ännu en natt och på söndagen körde vi på shopping, bland annat en tv ocH en hylla till lilla mig. senaste helgen var jag hem igen och gjorde egentligen ingenting speciellt, träffade saknade Sixten och resten av familjen. Är det taskigt att säga att jag saknade vår hund Sixten mer än min bror och pappa? Nejdå det är väl lugnt? Bra!
 
Måste också berätta att jag har värsta crushen på en super gulle kille, vill inte nämna några namn men låt oss kalla honom för L-pojken. Jag är så fasligt blyg men tror jag ska säga hej till honom, ni vet, så han vet att jag existerar.
LOL låter som jag vet inte vad, ett litet barn kanske. Näe...ett barn hade fan greppat hans arm och pussat honom på kinden, sånt är inte till för mig hahah. Skratta gärna åt mig, jag gör typ det nu så.
Ha det bra så hörs vi, Tack å hej, leverpastej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: