violettbla.blogg.se

En blogg om den violett blåa Tove som försöker förstå sig på det så kallade livet.

Dålig uppdatering

Kategori: Allmänt

jag ursäktar för min dåliga uppdatering men har inte haft tid eller tillgång till internet.
jag kan ju berätta vad som hänt i mitt super spännande och super exklusiva liv. Hahahah roligt skämt!
I söndags så fick jag ÄNTLIGEN min efterlängtade kalops som mamma har lovat att göra i tre veckor men det har alltså då inte blivit av. Fick matlåda också (jag är så himla vuxen så sånt får jag).
Igår var jag ledig vilket uppskattades! Jag, Lovisa och Alva skulle träffas och käka på Cupido för om man ska vara Uppsalabo så måste man äta där och det hade jag aldrig gjort, det fanns salladsbar och min sallad alltså..SÅ GOD! Vi gick sen in på bikbok för Lovisa skulle lämna tillbaka nå men det bara krångla och hon fick inte lämna tillbaka så då skulle hon leta grejer för samma värde och massa men detta är bara ointressant att läsa om så vi skippar den biten, vi gick till Ica en snabbis så vi kunde köpa oreo, ballerina och 7up (light).
medan dom gick till Lovisas cykel så gick jag och hämta min för dom stod i två olika ställ på olika ställen, så skulle jag cykla ikapp dom och för att dom skulle märka mig, då dom fortfarande gick så sa jag lite halvtöntigt "pling pling" och dom vänder sig och typ " okej hahahah" sen när jag stannar och väntar medan Lovisa håller på å kämpar med sin cykel så vänder sig Alva om och bara " men gud! När kom du?!" Och hon hade inget minne av att jag hade kommit alls, hon är bra omöjlig ibland den där bruden... 
Vi åkte i alla fall hem till mig, snacka en massa, jag tryck i mig oreo och sen när dom skulle sticka så åt jag min kalops-matlåda och det va så gott! Idag var våra tre lektioner inställda så va med Alva, Lovisa och Ossian från typ halv tio till halv tolv, sem hängde jag med min moster till Ikea och köpte en pretty tavla, en pall, ett tandborstsglas och galgar. Sen har jag fått smakat på en maträtt jag inte kan stava men det såg ut som barnmat, gott va det iaf!
Det är det som hänt dessa tre dagar, kulkul men nu ska jag fanimej sova!
 
xoxo eller nå..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: